En dagens tack

Uh. Har proppat i mig B&J så det står mig upp i halsen. Gulp. Men fan vad gott det är. Min mage står i fyra hörn.

Lite dagens:

Dagens outfit: Mjukisbyxor från Roxy, hoodie från Nikita och vitt linne med körsbärslogga.
Dagens aktivitet: Vila, promenad och vila.
Dagens bragd: Jag har INTE sovit middag! Får bara hoppas på bättre sömn i natt, känner mig trött redan nu.
Dagens kändisspotting: Cribba är med i en reklamfilm från Lidl. Lidl! Men jag måste säga att han ser otroligt snygg ut, och att han passar i längre hår.
Dagens kommentar: Men gud, hur är det?! Du ser helt förstörd ut? - Nej, jag är bara osminkad, men tack...
Dagens mat: Mackor och pasta, Pepsi Max och Ben&Jerry. Kolhydrater byggde denna förfärliga kropp.
Dagens aktivitet 2: Ligga i soffan och titta på Dr House. Det är så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0