Du har nästan inga naglar kvar

Vad är det som tvingar dig att bita sönder de du har spart?
Och jag har ledsnat på att vänta.
Ärligt talat, jag är trött.


Behöver någon som behöver mig.

Nej så sorgligt är det inte (är det inte?), men att jag har ledsnat på att vänta, det är sant. Jag tänker bli kär i Fredrik på jobbet. Problemet är bara att få honom att bli kär i mig. Något jag kan, tro?a
Fortfarande tycker jag att K är bra. Är det något fel på mig som inte kommer ihåg hur knäpp och konstig han var? Uppenbarligen kommer jag ihåg det, men jag måste verkligen träffa någon vettig. Och det gör man inte när man bara jobbar. Måste åka iväg någonstans. Typ.... Åh Trysil! När ska vi åka dit?! Och när flyttar vi in i huset? Inte för att jag kommer att träffa någon ny i villan, men ah. Vem vet.


Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas.


Ingen hör.




Idag var en 155/155,50 kr dag. Vad konstigt det är när det blir samma summa hela tiden. Uh.

Kent kan vara det bästa som finns. Troligtvis. Utan dina andetag är en rookieälskling, men jag älskar den ändå. Bland alla andra 435873 låtar till. Men den är ganska nära toppen. Berg&dalvana är också bäst. Anywho.
Åh jag saknar Robin mest hela jättetiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0