Äntligen över

Jag kanske är knäpp eller så. Men jag tycker att det är skönt att jul och nyår är över. Fast nyår är väl inte riktigt över ännu, men imorgon så.
Men det blir så meckigt. Usch just nu är alltid meckigt. Jag vill ju. Men det känns som om jag inte är den som bestämmer. Eller så är det för att det blev så konstigt sist. Jag har ju en tendens att skicka ut signaler som visar att jag typ hatar människan framför mig. Men så var det ju inte...

Fast jag kanske kan ta tag i det själv. Men gud vad pinsamt. Jag är lika mogen som en 5åring som inte vågar och inte vill, utan vill att mamma ska fixa. Haja vad pinsamt och bara "hej det här är sofias mamma och hon undrar..." Nej.
Jag hade två nyårslöften:

1. Jag ska bli snäll.
2. Jag ska bli modig.

UHUUUUUU Cravings



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0