Å nej.





Jag blir galen på mig själv.

I alla fall. Kom precis hem från träningspasset. Jag tränar med min mamma, är inte det gulligt? Mamma gömmer sig bakom sin opererade fot, jag får jobba arslet av mig. Vilket är vad jag vill egentligen, i och för sig... Inte för att jag har så mycket arsle att jobba bort. Däremot annat. Typ vad hände med min kondition? Nej, jag ska verkligen fortsätta med de här träningspassen, riktigt bra! Jag är för övrigt yngst där. Och så...

Sen var jag duktig som gick ut och gick 45 minuter innan frukosten. Och nu har jag ätit broccolisoppa till middag, och apelsiner till lunch. Det är ordning på mig!

Jag måste duscha. Sen ska jag sooova för jag ska till skooolan imorgon. Yey! Sen på kvällen ska jag ut och äta med Fredrik och 14 av hans kompisar, det ska bli jättekul! Jag har inte varit ute på evigheter, och har lite problem med min egen påklädning. Med vad ska jag ha på mig liksom. Ugha.

Nu ska jag titta på Medium! Ciao
Trackback
RSS 2.0