----

Men usch jag mår illa av den där bilden. Måste ta bort den eller något.

Sista lediga dagen idag! Faktiskt känns det ganska skönt att göra någonting äntligen. Imorgon - skola klockan tio, sen utgång på kvällen. Funderar på att köpa nåt att gå ut i....Men jag vill ha nytt allt. Klänning, jeans, skor, tröjor, väskor... Dilemma.

Pratade med pappa igår och sa vart vi hade tänkt att gå, och ja men så pratade vi lite till. Men nu blev jag orolig att han skulle dyka upp eller något, haha skulle vara så typiskt honom! Jaja, jag har inget att dölja (citat Wendy '98).

Nu ska jag ut på en promenad innan frukost så man bränner så mycket fett som det bara går! Jag tar nog med mig min lilla lurv-hund också, så får han lite frisk luft. Sen har jag lovat mamma att dammsuga. Jag städar nog allt också. Sen borde jag verkligen verkligen plugga. Men det känns roligare att sätta igång och plugga det nya (nåja)!

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0