----

Idag är första dagen jag vaknade utan total typ nackspärr. Jag gnällde lite för Emelie och hon sa att man ska bara sova med en kudde, inte sex. Så jag stuvade undan alla kuddarna förutom en i något avlägset hörn av sängen och sov fantastiskt. Så fantastiskt att jag liksom var tvungen att vakna typ varje kvart och konstatera hur bra jag sover.

Planer för dagen: Oh nästan obefintliga, sånt gillar jag. Tänkte ta en promenad nu med den vita lilla hunden, såhär innan frukosten, och sen ska jag väl försöka rädda vår dator igen. Den kraschar med några månaders mellanrum. Självklart har det liksom blivit så att det är jag som sitter vid datorn när den uppvisar försvagade livstecken. Not good. Man kanske ska ringa till såna här supportmänniskor. Men dom verkar alltid tycka att jag är så korkad. Jag börjar alltid svamla om massa andra grejer.

I alla fall. Sen ska jag vara barnvakt åt Hugo och Axel, och det är alltid lika kul! Man får rita och spela barnspel utan att någon tycker att man är konstig! Och barnen är så snälla. Axel är 8 år men mycket smartare än jag, vilket skrämmer mig något, men jag får vara glad för hans skull istället.

Well, off I go!
Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0