----

Övrigt så är det fortfarande körkortsteori som gäller. Ringde och frågade pappa om en grej, men det slutade med att vi pratade i 40 minuter istället. Och gapskrattade. Jag känner nog ingen som är så rolig som min pappa, han har satt ribban riktigt högt. Robin brukar komma upp i samma klass.
Ååå jag kommer fortfarande ihåg, det var kanske andra dan i gymnasiet och några från min klass satt i samma tunnelbanevagn. Robin satt med några andra och jag satt själv. Men Robin ägde hela vagnen typ (men töntigt jag skriver) och till slut kunde jag inte hålla mig utan exploderade i skratt i samma sekund som jag klev av vagnen. Det tog lång tid innan han förstod att jag hade tyckt att han var det roligaste som finns, men nu är vi bääästa vänner fortfarande. Han är så speciell och snäll och underbar. Vi har typ en miljard skämt tillsammans som vi fortfarande drar hela tiden. 
 

En bästa vän Robin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0