----

Okej. Efter påtryckningar från min syster och självklart min egen vilja har jag infriat nyårslöfte nummer två, redan nu på nyårsdagen! Det måste vara något slags rekord!!! Snäll har jag väl förresten också varit, men det känns som en mer allmän grej.

Men i alla fall. Jag vågade lite och det fick väl en lyckad utgång! Fast alla vet ju att it ain't over 'til the fat lady sings...

Jag glömde mina alla braiga smycken hos Emelie. Och min aniktsrengöring är hos Love. Listan blir bara längre och längre på var jag har alla mina saker. Suck. Jag har i alla fall fått tillbaka mina ridbyxor från Isabel. Och det var ju tur eftersom att jag har så jävla många hästar att rida. åååh. Jag måste köpa häst. JAG ska göra det också, jo tjena. Då kan man ju få jobba extra tills fan avlöser en.

Iiih nu ska jag nog sova. Eller kolla på en film. Men jag gillar inte riktigt att kolla på film själv. Och det är på nåt jävla vänster roligare när dom går på tv. Fast jag kanske ska kolla på Almost famous. Den är bra...... Men det är samma sak när man har en låt som man tycker är lite bra på ipoden, så kommer den på radion. Då blir den helt plötsligt asbra.


Well. Goodie. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0