----

På en vecka glömde jag hur skönt det är att vara ledig. Jävlar vad jag älskar det! Vaknade vid tio, åt frukost samtidigt som jag läste igenom de bloggar jag läser. Sen tog jag en långpromenad med min kära lilla hund som var alldeles till sig för att det blåste så mycket och för att det hade gått någon liten hund där precis innan honom. Så söt!

Nu är det lite tomt i schemat, och mamma som sitter på jobbet tyckte att jag kunde fylla min dag med plugg. Men... gud vad tråkigt! Jag ska egentligen inte säga att det är tråkigt, för boken jag ska läsa och skriva referat av är riktigt intressant och faktiskt rolig. Men jag har fortfarande inte sett Stolthet och fördom och det skulle vara så mysigt att ligga i sängen och titta på den. Frågan är om jag ska äta lunch, men jag tror att jag hoppar över det idag, åt ju frukost så sent och då behövs ju ingen lunch.

Jag har till och med städat idag, fast på gott humör och utan galningstårar. Jag gillar ju att städa egentligen, men ibland är ju mitt humör som sagt på bottennivå.

Äh film it is!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0