Yummie

Mina två Ben & Jerry's Lip Balm kom idag förresten. Jag skulle precis åka iväg i bilen innan jag kollade posten, och där låg de! Mina fantastiska läppsyl, mina gottluktande, perfekta små barn. Små kanske man ska säga också, men jag är så nöjd! Hoppas det blir så att man kan beställa dem här i Sverige också, så att jag slipper köra mina-under-jorden-kontakter (Pontus, väldigt hardcore).

Det känns konstigt att inte ha pluggandets eldar brännande i baken och det dåliga samvetets pustar i nacken hela tiden. Jag hade vant mig vid det, de var mina kompisar. Men snart börjar det om. Köpa böcker, vänta på böcker, få panik över att inte ha köpt alla böcker, hinna läsa böckerna i tid, panik över att inte ha läst rätt innan tentan och så vidare. Tills det börjar om 4 veckor senare.

Nu ska jag läsa och sen natta mig själv. Nighty night!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0