The joy only bling can bring

Ja uschianmej! Haha dorky... I alla fall. Det blev en mobil (den på bilden), en klocka, en skjorta och en Ramones t-shirt. Skjortan var väldigt fin! Från Gina Tricot, de har väldigt fina kläder ibland! Klockan var bara lite blingbling.

Men jag har gjort det igen. Gjort av med alldeles för mycket pengar. Men egentligen, så är det ju så att det alltid kommer nya pengar, eller hur? Annars finns det andra finansiärer (jag när jag försöker dämpa mitt dåliga samvete...).

Och så är jag skyldig mamman pengar för en flaska vin. Men skiiiitsamma jag ska ta itu med det där imorgon.

NU måste jag gå och plugga, och leka lite med min nya mobil (jag blir som ett barn med nya tekniska saker som är MINA), och plugga lite till. Feel free to call me! Jag har en rolig ringsignal.

Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0