Så var det vår

Eller inte. Men jag skulle vilja det. Det finns mycket jag skulle vilja här i livet, exempelvis kunna lägga över låtarna från min nya mobil till min Ipod. Men det går inte, för när jag ska göra det dyker de bara inte upp, fast jag har lagt dem bland "alla låtar". Jag får lite utslag.

Jag skulle också vilja plugga i rekordfart och bli klar fort som bara den. Men istället kör jag bloggsvep. OCh försöker hitta nya bloggar. Men det kommer, det kommer.

Idag vaknade jag klockan nio ungefär, gick och lade mig vid tio igen och sov till ett. Skumt. Men det var skönt. Så nu sitter jag här och är lite lycklig (haha...) över att ha hittat Anna Suis "Sui dreams", en parfym, på en brittisk sida som levererar till Sverige. Yeeey. Alla butiker här säger att den inte finns längre, men utomlands säljs parfymen i en rasande fart. Jag har hittat den en gång i någon konstig affär. Jag kommer inte ens ihåg var.

Haha och juste, jag ska aldrig handla smink på Åhlens (iaf inte Odenplan) om jag inte är säker på exakt vilket märke jag ska ha och vilket nummer det är på produkten. Igår gick jag lite random och ville ha ett puder, ett utan färg (typ), utan bara nedmattande. Förut har jag använt Biotherms, men jag är trött på det och ville gå tillbaka till Clinique, som givetvis var slut i min färg. Så jag tittade på Chanel, Estée Lauder, Kanebo och Helena Rubenstein, men hittade ingenting som passade. Varför är alla puder så täckande? I alla fall så kom den lilla praktikantungen på att kanske Lancôme! Så provar jag lite och hittar väl en färg som egentligen inte ska vara en färg men passade väl bra ändå. Den tar vi. Så kommer jag hem och inser att det är ett jävla kaka-söker-maka-puder. Jag kan köra kroppsmålningar med skiten. JAG VILLE JU INTE HA TÄCKANDE!!!!
Lilla uppstudsiga brud, hon var väl mest intresserad av att gå tillbaka på lagret för att snacka med sin pojkvän eller något. Jag blir sååå irriterad, varför tror hon att jag frågade om hjälp för?! För att jag ville ha fel eller? Gud mina utslag på armen är helt blodiga.

MEN, ett stort men, är i alla fall att Pontus har varit en riktigriktig daaarling och beställt Ben & Jerrys läppcerat till mig,  två stycken som jag antar landar hemma hos mig om kanske två veckor eller så! Det gick inte att beställa till Sverige, så jag frågade om Pontus som numera bor i San Diego ville köpa till mig, och det gick ju vägen... Yey! Materiell lycka är den bästa lyckan.

Nu ska jag plugga! Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0