Presenter

Oooh jag älskar presenter! Jag säger alltid att jag inte vill ha några, men hoppas på att alla förstår det subtila budskapet, och att intonationen gör att de köper presenter till mig i alla fall. Oftast lyckas det, ibland inte. Den här veckan har jag handlat presenter till mig själv! Idag kom den näst sista.

Presenter till mig själv:

Nicole Richies bok: The truth about diamonds
Anna Suis parfym Sui dreams
Mobilsmycke shaped som en krona
Illrosa mapp som jag köpte klistermärken till och gjorde superfin med lite silver och guldpenna
Nagellack från Mavala i färgen Dream

Det som väntas nu är de två läppceraten från Ben & Jerry i smaken/lukten Chocolate Brownie....öh nåt. Kommer från San Diego nästa vecka skulle jag tro. Eller kanske den här veckan om Pontus är snabb. Det är bra att ha folk man känner i USA. Jag gissar på att han kommer att få skicka lite kläder också.

Om en vecka är det tentadags. Och jag har sååå mycket att läsa in! Satt idag med Camilla på Studentpalatset och skrev klart vår uppgift som är till imorgon. En helt onödig uppgift enligt oss, men det måste ju göras i alla fall.

Nu ska jag läääsa (utan att somna sittandes som i måndags)!

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0