Ouch!

Jag glömde ju bort att jag köpte pudret också...fast det kanske var i slutet på veckan.
För att göra ont värre shoppade jag idag också. Fan.

Kanske blir det lättare att liksom cutta ner sina utgifter genom att rada upp allting man handlar. Visserligen handlar jag smågrejer som lunch, dricka, tuggummi ovs, men jag tänker på dyrare saker.

Puder från Clinique - fick av någon anledning två till priset av en av den snälla, snälla tjejen och behöver nu inte köpa nytt förrän om typ två år. Skönt. Hoppas att affären finns kvar då.

Antirynkhudkräm från L'oreal - don't ask, jag har inte direkt rynkor, men krämen är sååå skön och det kanske inte skadar att liksom i förebyggande syfte strama upp mitt ansikte som fortfarande ser ut som en baby.

Ansiktsrengöring från L'oreal - den enda som funkar på mitt ansikte, allt som är "mot oren hy" och så gör bara det helt katastrof i ansiktet. Och den är faktiskt billig!

Trosor med texten "I (hjärta) me" - de var bara för söta. Och också billiga.

Ja...fast jag försöker ju bara intala mig att allt inte alls var dyrt. Well. NU ska jag inte köpa mer. Jag lovar. Bara gå ut och fira när tentan är avklarad på torsdag nästa vecka. UH! Jag måste plugga. Faktiskt, really bad. Men när man har massor att plugga blir det så skevt eftersom att jag bara går runt och ojar mig för att det är så mycket och att jag inte vet var jag ska börja. Det är ju bara att dyka in i det. Imorgon. Först nu ska jag läsa ut Nicoles bok. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0