Mental house

Om man bor här, där jag bor. Då får man ingen lugn och ro. Man kan glömma att få sova ut på morgonen. Eller plugga. Eller försöka leva ett normalt liv. Anledning?
1) Hunden ovanför skäller som en mental person (dog)
2) Gubben som bor med hunden tappar sina 5 armade kandelabrar i golvet hela tiden (det kan inte vara något annat ljud än det).
3) De nedan för en diskussion som är högljudd även i Saudiarabien.
4) Eller så tittar de på tv för döva. Och jag hör också vad de tittar på. Jag hör basen.
5) Min hund äter upp sina egna tassar.
6) Katterna har katt-race.
7) Katterna kör skrapa-i-lådan-det-längsta-du-kan.

Allt det här har förvandlat mig till ett darrande nervvrak. Jag är lättretlig och hysterisk. Jag gråter om jag tappar pennan i golvet, jag sliter mitt hår om det kliar i ögonen. Sen när jag äntligen kommit igång är det dags att gå ut med hunden igen. Jag måste lägga in mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0