lgh

lgh

Här har vi en liten bild på Fannys lägenhet i Nice. Vad är det vi ser här? En soffa, en tv (satt på pidestal - inte helt olikt Fanny), en vattenflaska, trägolv (!), och... nu ska vi se, hon har dukat, hällt upp rödvin i ett glas (troligtvis är det egentligen Pepsi Max), en vattenflaska står bredvid, sallad i en skål, någonting orange i en annan (pasta?) och ett glasbord med tillhörande stolar.

Nu, fråga: sover hon i soffan, eller är det en säng till höger eller vänster om bilden? Om jag fick fantisera fritt - vilket jag får - skulle jag tippa på att sängen är till höger om bilden, köket ligger bakom fotografen och att badrummet ligger till vänster? Har jag fel, har jag rätt?
Oh, jag kan även se en skjorta över en stol, med Kate Mossbyxorna över. Vad jag vet hade hon på sig de kläderna igår, städar hon inte undan efter sig?

Och, kommer hon klara undervisningen på franska? Eller kommer hon att ansluta sig till den ryska modellen i sin klass och bli medlem i den ryska undre världen där reglerna är - inga regler?

Det återstår att se.


Jag för min del har hittat ett par fantastiska stövlar som mamma har. Hon har tydligen fått dem av någon väninna som tydligen inte har någon stilkänsla alls (som om jag har det!). Nu är de i min ägo och då vet man aldrig vad som händer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0