Just My Luck

Nej, inte filmen. Den har jag inte sett (jag skulle i och för sig inte ha något emot att se den), utan rubriken var bara lite... Äsch det är så svårt att hitta på rubriker varenda dag! Fast lite otur har jag...

Som bekant har jag inget körkort (ta mig i kragen, någon!), så jag tog snällt bussen till affären idag för att köpa lite frukost till imorgon, och jag väntade snällt på bussen hem igen. Det hela tog en timme. När jag kommit hem loggade jag in på MSN och där var Henrik, som skrev "jag ska åka till affären fram och tillbaka, har du lust att hänga med?".

Just my luck, helt enkelt.

Annars har jag pluggat idag, tittat på reprisen av Felicity som är så mysigt (hej blondinbella) att titta på varje eftermiddag och därefter lagat en riktigt god ugnspannkaka till mig. Jag är så bra! Ugnspannkaka är så gott! Totalt underskattat. Nu är jag mätt som en plätt och ska masa mig iväg till duschen.

Jag är sugen på att gå ut ikväll. Men jag måste inse att det inte funkar att göra så. Jag måste plugga. På allvar. Inte som i Uppsala. När jag egentligen bara gick på föreläsningarna. Hm... Fast det var kul. Tills jag träffade K, och jag fick bli typ hemmakatt. Usch inte tänka på tråkigheter.

Jag ska försöka hitta någon häst att rida. Det finns folk som är utan häst i flera år, efter att deras älskling har dött, men hur mycket jag än saknar Paula att jag vill göra tusen nålar på mig själv hela tiden - så är jag ridsugen. Som bara den. Som fan. Det passar inte riktigt att typ komma hem från skolan kanske vid tvåtiden och sen bara gå ut med Ollie och sen....inget mer. Geez så trist. Måste fixa. Ska fixa. Nu.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0