Jag tycker det är ganska trendigt med innekvällar

Jag har precis ätit middag med min kära mor och hennes kära Per. Per är kär. Höhö roligaste rimmet.


Men åååh jag är så trött på Anja Paerson (så stavas det iiiinternaaationeeellt). Gnä gnä gnä jag bryr mig inte om hennes åsikter någonstans. Varför har hon blivit så himla hyllad? Varför ska hela nationen yras med hennes guldmedaljer? Det är väl hon och ingen annan som tagit dem. Svensk stoltet, pah!

Well. Nu sitter jag och väntar på att Mulholland Drive ska börja. Jag såg den för ett par år sen, och nu är det dags igen, på ettan 22.30. Den är så jävla knäpp, och det är för övrigt alla David Lynch produktioner. Vem vet egentligen vad de handlar om? Och den här filmen - så knäpp.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0