Jaaa

Så vad har vi lärt oss av det här då? Att man inte ska blogga när man kommit hem från krogen. Well, även solen har fläckar. Och jag antar att jag är en av dem!

Är lite seg idag, fast inte så farligt. Bävar för att kolla kontot.... Har upptäckt för övrigt att min mobil har skitbra ljud! Bättre än i Poddsie! That's hot...

Såg btw att Paris har på nytt "råkat" tappa bort sin mobil eller vad det nu var så att bilderna ligger ute överallt. Men det är inte chockande längre, vem har inte sett hennes bröst förut? Eller hela hon förresten? Jaja, hon är väl lycklig ändå får man hoppas.

Var i alla fall på Cafét igår, och jag funderar på att skicka ett klagobrev till de som styr...Vad är dealen med att trycka in så mycket folk det bara går? För att tjäna maximalt med pengar? Jag blir tokig, känner mig som en jäkla flykting när jag trängs och bara följer med strömmen. Tacka vet jag onsdagar...

Ikväll väntar bio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0