It's haunting meee

Inget att skoja om i och för sig. Men när jag tänker efter är det ganska mycket som jagar mig, både i vaket tillstånd och i sömnen.

* Jag drömmer om att medlemmar i min familj råkar riktigt, riktigt illa ut. Nu måste jag ringa pappa och höra att allt är bra.
* Jag drömmer hela tiden om Paula the Pony, om den stund när vi beslutar att avliva henne. Det slutar alltid med att jag cries my heart out.
* Jag har så mycket att läsa. Så lite tid.
* Mina axlar pockar på uppmärksamhet hela tiden. Snart kan jag inte ens hålla en väska i handen utan att det iiiilar i axlarna.
* Jag tänker hela tiden på att jag måste träffa mina kompisar mer.
* Att jag måste träna mer.
* Att jag måste sluta göra av med pengar i en takt där Paris känns som en senig gamling.
* Att jag måste sluta göra upp listor, eftersom att jag bara stressar mig själv.

Well that's it for today. Helt slut. Måste vila innan träningen ikväll. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0