I en rad av idioter står JAG först i kön

Haha här har jag gått och väntat och lääängtat efter att Jan Einarssons Språksociologi ska komma, och idag kom den, men nu inser jag ju att jag ligger runt 8 kapitel efter. Som jag måste läsa för att komma ikapp. Det är ju en salstenta, så det gäller ju att ha allting i huvudet. Suck. Well, boken är faktiskt helt okej, inte som Lennart Hellspong direkt.

Att plugga svenska är kul. Om man gör det för första gången, men med tanke på att jag läst nästan samma kurs som i Uppsala gör att jag får lite panik. Göra samma övningar fast på ett annat sätt.

Saker jag vill ha just nu:

* Susannes Mulberryväska. Den är helt fantastisk och jag erbjuder mig hela tiden att köpa den. Hon mjukas snart upp, I know it.
* Ett Juicy-set. Jag vet. Och jag vet, jag har redan massa såna kläder, och borde egentligen köpa normala kläder...
*...som ett par True Religionjeans.
* Och lite fina tröjor och jackor.


Sen vill jag ha tid, en häst, ett...liv.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0