Hugga tag

Sitter med min äppelkind (allvarligt, det är inte så farligt, det är bara jag som ser det men jag gillar ju att överdriva) och tuggar på rostade mackor. Ugha frukost är det värsta jag vet! Middag är det man ska satsa på! För vem blir mätt på små fjantiga mackor? Då skulle jag hellre äta en köttbit till frukost. Jag gissar att jag skulle bli ganska utfryst av samhället (min familj) i och för sig, men det kan jag ta!

Sen tänkte jag göra en sånhär smoooothie, men har vi yoghurt? Nej. Har vi typ hallon? Nej. Har vi is? Jo ja. Men det är inte relevant. Jag borde stanna på Brommaplan och handla på mig lite. Suck.

Idag börjar jag ett. Ska åka tidigare nu snart så jag hinner äta lunch någonstans och läsa lite i Marian Keyes Tankar från sängkanten. Köpte den och Under täcket i förrigår och nu är jag snart klar med den sista boken. Jag är besviken på mig själv. Jag måste ha riktigt långa böcker, i stil med Krig och Fred. Mamman rekommenderade någon finsk författare. Hoppas det är översatt till svenska, för annars tar det något längre tid. Inte för att jag inte kan läsa på finska, men för att då kommer jag dras med boken tills jag fyller 34. Ingen dum idé.

Tidigare imorse vad jag ute med The Dog. Han försvinner nästan i snön och måste ta rådjursskutt hela tiden. Jag antar att han blir ganska vältränad då, men vad ska man med en vältränad hund till om han ändå är blind och döv?

Nää...nu måste jag göra iordning mig. Plikten (men herregud jag har ju valt det själv) kallar. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0