Det blir koldioxid och svett

Det förvandlas till koldioxid som man senare andas ut, eller till svett, som då förhoppningsvis kommer ut genom huden.
Jag talar om fett. Inte min värsta fiende, men inte så god vän heller. Jag tycker om smör, exempelvis. Men jag tycker också om pizza, och det är ju skillnad på mättade och omättade fetter. Hua.

Fast nu är jag glad att jag kan titta på mig själv igen utan att rysa över att jag ser ut som ett grottmonster. Det är skönt att gå ner i vikt. Snart under 50.

Well, nu ska jag fortsätta titta på "Även små koppar har öron", följt av Stockholm live och senare Entourage. Entourage har jag sett alla avsnitt av visserligen, men det är lite mysigt i alla fall. sen ska jag plugga vidare. Eller sova, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

Godnatt i alla fall.


Kommentarer
Hon i graven brevid

Ibland vill jag bara sjunka ner under borden och leta efter Ecco-skor, det gör mig så lugn.
Nej, nu ska jag gå till en marknad och "råka" få med mig en vattenmelon. Du vet, dom slinker med så lätt.

2007-02-15 @ 17:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0