"Åh, ett äpple!"

Hej allihopa!

Ville bara nedteckna en sista grej innan jag dör. Det finns två anledningar för mig att dö. Here it goes:

1. Jag har tenta idag.
2. Jag har inte bara tenta, jag har en jättejättejättestor blåsa i munnen som gör att allt jag läst om ämnet Språksociologi och språklingvistik är BORTA! Gone, det är null, zero, zipp, noll, nada i mitt huvud.

Det är inget skämt. Dessutom drömde jag att Isabel ringde och sa att det var den 1 mars. Att jag sovit mig igenom tentadagen plus tre dagar till. (Det stämmer ju inte riktigt, men i drömmar är det mesta logiskt) En glad nyhet som kommer med Den Muterade Jätteblåsan är att min kind har svullnat upp. Det ser ut som att jag är en lycklig tjock gris på julafton. Äpple? You bet!

Åååh jag är så lycklig! Tänk att man inte vet vad man har innan det är försent! Jag som tycker att jag är så misslyckad, fick bara ännu en slev av käre Gud! "Jasså, du tycker att du är misslyckad nu, vänta bara tills du får den här blåsan!!! Och muhaha tills du köper Hexident i ren panik och sköljer och sköljer munnen tills tungan har frätts bort!"

Jag gör vad som helst, Vad. Som. Helst. för att slippa det här. Jag ska aldrig klaga igen, jag ska klä mig varmt och dricka i lagom mängd, eller vad säger jag, jag ska inte dricka alls och jag ska älska min nästa och allt det där, bara jag slipper ha Dantes Inferno i min mun, samt klara tentan. That's all I ask!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0