Blont är det nya svarta

Jag insåg ganska snabbt att mina drömmar inte är så märkliga ändå. Jag har alltid drömt om att ha ett svallande stort blont hår. Och jag passade ju bra i det! Den bästa är när jag ser mitt ansikte på Nicole Richies kropp, den fjärde bilden. Jag tycker att hon är snygg (inte när det var så att man bara gick runt och önskade att hon tog en macka, bara en) .Och rödhårig var ganska coolt. Tänk om...


image76image78image79image80image81image82image83



Den sista bilden av mig som Rihanna är ju lite tveksam... Jag hade kort hår en period när jag var tretton, fjorton någonting. Det passade mig precis lika illa som mitt ansikte passar i den här bilden. Så här gick jag omkring i ett år. Ångrar mig? Nääh...

Annars är Lindsay Lohans krull snyggt!

Jag hade lite bråttom när jag smälte in mitt vackra yttre på dessa perfekta yttren, så det ser lite missanpassat ut. Fast å andra sidan kanske det inte spelar någon roll hur mycket jag än lägger ner tid... Buhu! Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0