There she goes part 2

Nu har Fanny åkt till Luleå och jag tycker att det är mycket värre nu än när hon åkte till Nice. Av någon konstig anledning. Men Nice känns typ närmare än Norrland. Dessutom var hon bara hemma i två månader innan hon åkte igen. Buhu! Känns riktigt, riktigt tråkigt.

Någonting annat som känns riktigt tråkigt är att jag mår superilla fortfarande. Jag var tvungen att åka hem från skolan, efter två timmar. Men jag har i alla fall halvt bestämt vad min B-uppsats ska handla om, och det är bra, för vi börjar skriva dem redan i november, men på grund av det jag valt måste jag förbereda mycket innan. Jag väntar med att skriva ut det innan jag har en ordentlig kläm på det jag ska skriva om. Uh!

Nu ska jag ta en tripp till stallet, tänkte typ hoppa lite grann, men om jag mår så här illa så...äh det går!


Och Fanny, skaffa en blogg! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0