Moules

Jag har precis lagt mig i sängen efter att ha varit ute en sväng och ätit med The Girls. Alla var med förutom Karin, som inte riktigt hann från Uppsala. Dit ska jag på fredag tror jag.

Middagen var riktigt trevlig! Jag åt skaldjurssoppa, med moules (musslor), som var riktigt goda! De var större än i Frankrike, men lika goda för det. Fast om sanningen ska fram (vilket den givetvis alltid ska) så mår jag ganska illa nu. Och det gjorde jag precis efter middagen också. Jag hoppas verkligen att jag inte blivit matförgiftad, för det brukar vara min vanliga tur. Jag mår i och för sig alltid illa efter jag ätit. Blä. Ugha.

Ja. Imorgon är det i alla fall dags för första skoldagen, ska gå upp kvart över sju. For the love of god, det var skitlänge sedan jag gick upp så tidigt. Have mercy, någon.... Jag kanske blir sjuk och inte kan gå upp då! Det vore ju synd...hm.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0