Killing time

Jaaaaaaaaaaaaaaah.... Fortfarande inte en aning om vad jag ska ha på mig imorgon? Det är ju helt sjukt. Jag har två garderober helt proppfulla med kläder, och jag kan inte hitta en endaste grej. Jag har fortfarande döden dö i magen, och jag funderar på att ringa sjukvårdsupplysningen, eller varför inte 112? Någon måste väl kunna hjälpa mig?! Jag kan ju inte gå på en middagsdejt och inte kunna äta (fast om sanningen ska fram är jag sjukt nöjd över att inte kunna äta...)!! Det är ju helt borktastat. Jag kan åka berg och dalbanan hundra gånger! Tom mage = inget illamående. Fast man mår lite illa av att inte kunna äta!

Tihitaha... mamma åkte till stallet för tre timmar sen. Vad gör man där om man inte kan rida? Vi har ju ingen sadel. Eller jo, men den hoppsadel vi har är formad efter Paula Bröl, och då kommer den nog inte passa Sagis. Så, mocka i tre timmar, eller borsta sönder pälsen på hästen, det är frågan...

Men jag är sugen på att hitta på någonting ikväll! Någonting kul! Fast, alla jobbar eller har jobbat eller vad fan som helst, så det är lite segt på den fronten. Iiihh uttråkad! De har ringt från mitt jobb typ flera gånger, men JAG TÄNKER INTE JOBBA! I'm done säger jag bara!

För övrigt har jag myggbett över fucking allt, och jag vet, mest irrelevanta informationen på den här sidan kristus, men när dör de jävlarna? Varför just jag? Och mina ben?


Kommentarer
ebba

Oj, varför kan du inte äta? :/

2007-08-16 @ 20:08:22
URL: http://www.omebba.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0