Home alone

Jag råkade somna för ett tag sen, och vaknade halv åtta. Lite jobbigt, jag kommer att vara pigg som en mört när jag ska sova igen sen! Det finns ju inte så mycket annat att göra, precis alla andra jobbar ju. Ensam ledig = stark? Nåväl, snart är det helg igen, och på fredag ska jag nog in till universitetet och registrera mig till B-kursen i svenska, det ska bli så kul! Längtar!

Snart kommer Fanny hem från jobbet, och då ska vi åka och klappa på lilla Saga. Sötnosen. Fast jag saknar lilla Paula också, det kommer jag alltid att göra. Det var hemskt att vara på kliniken, det påminde om när vi fick världens värsta besked. Usch!

Imorgon är jag precis lika ledig som idag. Och jag tycker att både jobb och ledighet får mig att uppskatta skolan ordentligt, för egentligen (jo tjena) är jag inte en ledig människa. Höll på att skriva eldig. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0