Fredag

Hej hej!

Äntligen fredag, igen! Jag sitter hemma och är jävligt godissugen. Fy fan, djävulens påfund det där. Tänkte vara lite snäll mot mig själv och äta lite tårta, och hur jag reagerade? Hur ont i magen som helst. Tack grädde. Tack choklad. Skamligt.

Ikväll har jag inga planer för, ganska segt alltihop. Nu skulle man ha en snäll pojkvän som åkte och köpte godis och som vill titta på film med en. Men....nä. Inte någon mer att bry sig om, som man måste rapportera till och som blir sur över minsta lilla.

Skrivförmågan på noll. Det är ju segaugusti. Längtar till skolan börjar, så man får något konstruktivt gjort, istället för att jobba. Blä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0