Det tar sig!

Nu är jag precis hemkommen från stallet. Jag red en liten sväng, skulle bara känna lite på Saga och se hur hon är. Det gick bra, hon är väldigt snäll och riktigt känslig för skänklarna och vikten, sånt gillar jag! I övrigt så var hon väldigt spänd, det blåste massor, hon var lite rädd för en presenning, och gnäggade allmänt oroligt. Men det är inte så konstigt eftersom att hon kom till oss i tisdags. Sen tog mamma över och red ut med Eva och Katarina, och det gick tydligen hur bra som helst. Vilket jag tycker är hur kul som helst! Lilla söta Saga. Jag höll på att ha ihjäl henne för att hon var så jobbig på stallgången, gick fram och tillbaka och viftade med huvudet så att man höll på att dö(da). Otålig rackare.

Klädproblemet kvarstår. Jag måste sova på saken. Jag har för övrigt kunna äta gröt. Och det är ju bra, eftersom att det finns få saker som jag bara inte äter, men gröt är definitivt en av de sakerna. Uäh! Känns som att bälga i sig klister. Hua.

Nu är det dags för lite sömn då som sagt. Nighty!


Kommentarer
ebba

Oj, vadårå?

2007-08-17 @ 15:44:26
URL: http://www.omebba.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0