Borta! Jätteborta!

Miiiin!!!! BARA MIIIIN! Eller kanske mammas... ja. Men familjens lilla silversked! Jag menar Little Saga v M, vår nya häst! Hon är så fin och så bra, och alldeles silvrig. Eller skimmel. Jag har bilder på henne, men de ligger och myser inne i mobilen och jag hittar bara inte sladden till den!

Igår, tjugo över sex på morgonen, åkte vi till Örebro för en andra besiktning av Saga, som inte gick igenom på Strömsholm för tre veckor sen. Nu var det ett nytt ställe, ny veterinär (och hans sjuuukt snygga son), och en Saga som gick igenom! Vi röntgade hennes framkotor och bakhasor och allt såg jättefint ut! Sen fick vi vänta lite tills det lugnande hade gått ur kroppen innan vi lastade henne för att åka hit! Det tog lång tid, hon var helt genomsvettig och darrade och självklart hamnar vi i de värsta köerna ever i jävla bromma och nockeby. Men det gick bra, och hon var hungrig när vi kom fram! Hon rullade sig i sin nya box massor av gånger och åt glatt av sitt hö. Oliver var för övrigt med när Saga kom till sitt nya hem. Han verkar ofta vara med när vi gör något. Märkligt.

Väl hemma här sen så bjöd vi säljarna på middag och det var väldigt trevligt. Det var en glad stämning, fast jag var helt slut som artist efter att för första gången i mitt liv gått upp tidigt. Typ. Så vid tio somnade jag som en nerslagen bandit.

image30

Jag och mamma på bussen, klockan typ minus hundra...


image31
Jag i Örebro...city? Eller vad heter det?

image32
Mamma snörper på munnen...åt Örebro City kanske?


Nu är pållan i alla fall vår! Sötnosen! Bilder kommer...



Kommentarer
Anonym

haha, bott i huset precis bakom dig till vänster på bilden. Pluggade i Örebro i 2 år och det är faktiskt en riktigt mysig stad. Men men, det jag egentligen ville säga var faan va söt du va!! Sjukt söt! Hoppas han är en groda...

2007-08-22 @ 17:51:20
URL: http://christophers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0