Äventyr för fotfolket

Jag har just kommit hem från stallet, andra vändan för idag. Var där tidigare och red ut med Eva, vi klättrade lite så att lilla Saga ska få lite välbehövda muskler. Sen åkte jag och mamma och köpte lite mer mat till Sagis, en annan sort så att hon ska få lite mer...hull? Någonting jag försöker bli av med, medan man får tvinga i hästkraken lite mat. Ack ytlighet, ditt namn är Sofia!

I vända nummer två så var alla andra inackorderingar där (alla två) och vi pratade lite, och en tjej som rider en häst åt ägaren, trampade mig på foten! Och typ jättedrygt: oj förlåt... Men hallå, what's up med det? Ja, strunt samma egentligen, men det var något irriterande... Därefter tvingade jag saga till lite mys, och faktiskt så tyckte hon att det var ganska trevligt (mys = jag kliar det hårdaste jag bara kan i hennes man, och hon kliar tillbaka också det hårdaste hon bara kan med tänderna i mitt huvud eller på armen eller egentligen vilket ställe hon kommer åt. Totalt oskönt)! Det tar sig!

Vi hade med oss lilla Ollie som var helt hänförd över all denna mark som fanns att springa runt på och nosa i alla hörn. Nu ligger han bredvid mig och är helt slut. Stackare, han borde få komma ut oftare. Han är som en 35 årig tvåbarnsmor som går ut på krogen. Sexy.

Fortfarande inga bilder på hästeländet, sladden fortfarande jätteborta. Where can it beeee?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0