Sjukt

Det är helt sjukt att jag kan vara sjuk hela tiden. Jag blir ta mig fan aldrig frisk!!! Hängig, trött och snuvig 24/7! Jag blir galen! Det sätter stopp för allting! Jag börjar oroa mig att jag har kroniskt trötthetssyndrom, alltså att man är trött hela tiden (svårt att utläsa ur namnet). Jag kan pull myself together om jag ska göra något, men sen när jag kommer hem och dagen efter är jag så utpumpad att jag skulle kunna sova hur länge som helst!

Idag börjar i alla fall påsklovet! Yee ha! En hel vecka har jag att förfoga över precis hur jag vill! Jag ska sova, sova, sova och soooova! Först ska jag bara lämna in mitt uppsats PM. Spännande värre.

Igår var jag på massage. Det var hur skönt som helst, han hade nästan ihjäl mig! Steget till att ta fram brödkaveln/en mangelmaskin var inte långt. Idag kan jag knappt nudda min rygg för att det är så ömt. Fast det är bra att någon kan reda ut min Rygg Situation.
Annars har jag hängt en hel del med Julia den här och förra veckan. I söndags blev det en spontan och traditionsenlig söndagsmiddag som inkluderade mig, mamma, Per, Julia, Magnus (Nya Zeeländaren), Isabel och Love (Dr. Love, Lovemachine (stavning...jag måste bättra mig)) . Det var väldigt mysigt och vi grillade fläskfilé (går det ens? Fast det var supergott), som vi åt med mammas underbara potatisgratäng och kantarellsås (ej köpt). Det var väldigt lyckat och Magnus sa igår att han älskade maten och hade vela ha en doggybag.

Nä nu måste jag PM:a mig lite. Tata.


Kommentarer
Oliver

"Fast det är bra att någon kan reda ut min Rygg Situation."

Var det inte du som var språkprofessorN med stort "N" typ.

Särskrivning är dumt!
Och du är ju inte dum, right :)?

2007-04-09 @ 02:01:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0