Look at me loosing control

Aaahh på alla plan har jag bara tappat allting, jag har ingen koll på någonting! Helt galet! Och jag som ska åka till Nice om två veckor. Pinsamt pinsamt.

Nu sitter jag i skolan i vanlig ordning och är lite trött. Visserligen sov jag sjukt bra igår, hade Isabel över och vi somnade på två sekunder, efter att jag hade målat hennes naglar - girly... Men jag vet också varför jag sov så bra: vi red ut på eftermiddagen och sen jobbade vi hästarna lite i ridhuset. IIIIHHH Daddy I want a pony! Jag vill jag vill jag vill JAG VILL! Jag måste köpa den t-shirten. Fortfarande. Eller ännu bättre - köpa en häst. Jag måste, jag börjar bli galen. Jag kan ju inte gå en hel sommar utan häst heller. Det är helkonstigt. Jag har inte gjort det sen jag var åtta och jag tänker inte direkt börja nu.

Well well. Nu ska jag dö lite innan föreläsningen börjar.



(Bara en grej. Varför tror alla tjejer att man är intresserad av deras (fula) pojkvänner bara för att man är singel? Är jag verkligen ett sånt hot? Det vore ju ganska coolt i och för sig, men det är inte kul när vänner tror att man flirtar med deras pojkvänner. Som om jag är intresserad av gammalt begagnat. Suck.)


Kommentarer
fanny

For du ska halsa pa MIIIIIIGGGG!! Hallelujaaa eller hur det nu stavas!
Hehe, gammalt beganat...Kul.

2007-04-17 @ 10:50:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0