What it is you think I should

They say time heals everything, but I'm still waiting. I'm not ready to make nice, I'm not ready to back down, I'm still mad as hell and I don't have time to go round and round and round. It's too late to make it right, and I probably wouldnt if I could.

Ja...tål att tänkas på. En annan sak som tål att tänkas på är att hur man avfärdar alla "fula" människor som sämre, misslyckade, och ja, bara helt dåliga. Det är verkligen så att jag faktiskt tänker typ "men gud hur hon ser ut, och kolla hennes pojkvän, fy faaan!" Men alltså, hallå hur schysst är det egentligen? De kanske verkligen är jättelyckliga. Med värsta kärleksfulla förhållandet och här sitter jag och är bitter och cynisk. Har jag en rad med beundrare kanske? Ja. Men har jag någon pojkvän? Nej. Vill jag ha någon? Nej igen. Eller jaaa det beror ju på vem, men det finns ju verkligen bara idioter. Det är ju faktiskt bevisat och it's too late to make it right. Och nää I probably wouldn't if I could. Sorgligt men sant.

Den enda jag vill ha är Polo-David! Hahaha usch vad tråkig jag är! Men han är så perfekt på alla sätt! Orka gå och tänka så. Men jag får väl hitta på nåt. Om jag orkar. Rock this party....

Jaja. Mycket engelska. Charming, isn't it! Muha. Nu sitter Fanny och kollar på film med Axl. Vad kul jag har. Men men och hej å hå och en flaska med rom.
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0