Solros

Jag vet inte vad jag ska äta ikväll. Jag är liksom ensam. Eller själv, som det så fint heter. Jag är trött också. Har jobbat idag. Jag gillar faktiskt mitt jobb. Särskilt som jag och Fibban stod och sjöng hela eftermiddagen. Vi sjöng gamla Grease-låtar. Och Dirty Dancing. "Baaaaby oooohh baaaaby, my sweet baby, you're the oneeeee!" Micke skämdes fast han dansade åt vår skönsång. Kunderna skrattade. Vad mer kan man göra åt eländet?

Resten av veckan är inte så speciellt planerad. Skönt? You bet!!! Jag älskar att inte riktigt veta vad jag ska hitta på på dagarna. Det är kul. Jätte. Nej usch jag verkar bara bitter och cynisk. Suck.

Jaja...får väl äta...tacos. Det är gott. Det blir det. Yey..

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0