Små djur tar liten plats

Eller? Troligtvis inte... Just nu har alla våra djur ockuperat typ alla platser i hemmet. Inte min säng då, tack tack. Men nästan. Fast mitt rum är lite av en fristad. Djuren vet att de inte får vara där. Fannys rum är ännu värre. Att som katt försöka ta sig in där är som att försöka bryta sig in i Fort Knox. Med enda skillnaden att hennes rum är hårdare bevakat.

Jag har typ blivit sjuk, roligare än så blev det inte. Jag mår illa och har jätteont i huvudet mest hela tiden. Gulp. Jag mår jämt illa, av minsta lilla så kan min aptit vara helt förstörd (jag har egentligen ingen aptit i alla fall).
Men det var trevligt igår i alla fall. Lilla mamma är ett år äldre. Naaaaw! Haha nej men jag, Fanny, mamma, Marie och Anne-Lie mötte upp SusanneFräcka Halvpannan på Bondegatan och åt en väldigt god middag. Jag tog ingen förrätt, men en väldigt god fördrink, och sen åt jag oxflilégrillspett och avslutade med hederlig vaniljglass med maränger och chokladsås. Jag som är ganska glupsk fick också Fannys maränger. Tänk att göra sånt offentligt. Men jag kunde liksom inte hålla mig.

Men sen till det värsta: jag blev så jääävla trött att jag bara ville hem sen. Men hallå!! Till och med mamma var piggare än jag, och det säger väl i och för sig inte särskilt mycket, men jag menar, jag hade typ sovit hela dagen och typ bara kollat på Entourage. Vad finns det att vara trött över? Jag skulle egentligen ju vara helt ivrig på att gå ut. Men. Det var jag inte. Och istället vaknar jag döden-dö tidigt. Charming.

Idag ska jag ligga i sängen hela dagen. Om inte någon knackar på med ett halvblod i handen. Som råkar ha en fantastisk hoppstam, och här du kan få honom (för ja, det måste vara en valack). Jag ska stanna inne och kolla på Entourage och vänta på ett tillfälle där jag känner mig pigg.

Ciaomjau


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0