Slippery slippery

Idag har jag kajkat runt och halkat. I en bil. Oliver sa att han inte fattade varför alla sa att det var så kul hela tiden. Fast jag hade asroligt. Särskilt roligt eftersom att jag var bäst av de som satt i bilen. Det var jag och två killar. Ganska kul. Läraren sa "jaha, nu är det din tur, och dags för killarna att skämmas!" Det tyckte jag var roligt. Inte för att jag måste hävda att tjejer faktiskt visst kan, utan för att det är ju alltid roligt att vara bäst på någonting.
Hähä.

Ååååå jag har inga kvällsaktiviteter inplanerade. Men suck. Som vanligt. Eller nej så ska jag ju inte säga, men jag vet inte om jag är sugen på att göra nåt, och det som erbjuds är typ att åka till Emelie och titta på Idol. Och nej igen inget ont om det, men jag vill göra något mer konstruktivt. Hehe konstruktivt. Men fan, kan inte någon bara ringa och typ hej vill du gå ut med mig ikväll. Helst en snygg, charmig, rolig, socialt begåvad och snyggt klädd kille... Det är väl inte att kräva för mycket?! Fast om jag ska vara helt ärlig låter det lite som Oliver. Måste ringa.

Nu ska jag ut med en annan Oliver. The Dog. Å vad det bär emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0