Oh deer

You give me fever, FEBER! Jag hade det igår, och en huvudvärk som bosatt sig någonstans i hela min hjärna ungefär. Idag är det bättre, och det är ännu bättre att jag äntligen har beställt skorna som jag tänkt på i typ två månader... Snacka om action. Inte. Nu är de i alla fall på väg, och jag skulle kunna göra vad som helst för att de ska vara här på fredag. Vilket inte kommer hända, eftersom att jag i min utopi utgick från att det var tisdag, och tänkte att här var det gott om tid. Det är onsdag. Oh deer.

Och ja, min säng är tillbaka. Eller en annan. Den är skön. Fast jag har visst fortfarande ont i ryggen. Det får man tydligen om man sover på mage. Sova på mage får man tydligen verkligen inte göra, det är värre än att avslöja information som kan ställa nationens säkerhet på spel.  Geez.

Anywho. Min mage kurrar, jag har bara ätit frukost, och inte ätit middag på två dagar. Kanske ska fortsätta trenden en stund till, det verkar funka faktiskt.

Ciao


Kommentarer
Mary

usch för att vara sjuk.

2006-10-25 @ 17:24:21
URL: http://breath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0