Meckigt

Nu sitter jag här som en nörd med min handsfree i öronen. Jag lyssnar inte ens på musik. Och det blir svårt överhuvudtaget (nu fick jag fundera på om det var ett sammansatt ord, puckat), eftersom att Fanny har lånat min Poddsie för att hennes kajka. Och faktum är att den trasade sig forever. Den dödde.

Jag har en blåsa på baksidan av min underläpp. Charming.
Dessutom har jag rethosta. Charming x 2.

Kvällen bjuder tyvärr inte på någonting mer spännande än att intaga middag med min härliga familj, och sen titta på Love my way halv elva. Om jag håller mig vaken så länge. På nåt sätt har jag speedat mig igenom mitt liv och hamnat över 80-årsgränsen. När klockan närmar sig halv tio närmar sig mina ögonlock neråt. Skämmigt, aint it?! Men, jag är i alla fall utsövd typ klockan åtta på morgonen, och det är skönt att ha hela dagen framför sig!

Nä usch pappiljott. Jag ringde efter mamma och krävde att hon skulle komma hem från jobbet. Hon har inte dykt upp än. Och det finns inte ens några övergånsställen. Jag kommer att hungra ihjäl.

Ciaaaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0