Je suis generad

Ja usch jag satt på bussen idag (jamen ja körkortet är på väg), och in kommer några barn från där jag jobbade förut. Jag skämdes i alla fall ögonen ur mig, för jag såg bara hur fröken tänkte "möööördare" mot mig. Skam är som en parasit långt under huden. Däremot saknar jag förmågan att rodna, så jag behöll mitt välkända (huh?) lugn. Sweet.

Japp, födelsedagspresenter blev inhandlade idag. Jag kände mig en smula lesbisk när jag valde Isabels present. Men jag hävdar fortfarande att det är helt normal. Men med risk för att hon läser, så är det ingen idé att skriva vad jag köpt. Det blir dumt. Men det är inget onormalt. Jag looovar!

Mitt jobb is going down. Jag har typ influensa, men STILL så ringer de och undrar om jag inte kaaaaan komma lite tidigare (läs: sju timmar), och gå lite senare. Fast jag har sagt att jag inte under några som helst omständigheter kan jobba mer än det jag gör (lathet i sitt esse), så ringer de och smörar. Ibland blir jag galen. Nu kommer jag liksom behöva gå och lägga mig typ tio imorgon. Och vi ska ju ut. SUCK! Mitt liv är så svåååååårt! Heh.. Suck igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0