Innekatt

Jag är en inne/hemmakatt. Fast hela den idyllen förstördes när jag först gick ut med mamma och Ollie. Sen la jag mig i sängen och då kom the feeeling tillbaka och jag myste. Men sen duschade jag i typ en halvtimme, åt glass och gick ut med Ollisen igen. Fan. Nu vill jag bara bli av med glassen som ligger i min mage, och springa till Konsum och köpa mandariner. Och jag som har en Simpsonsbox kvar att kolla på. Fast om jag bäddar ner mig igen och tar en huvudvärkstablett och popcorn så kanske min hälsosamma sida håller sig på mattan. Återstår att se...


Kommentarer
Felicia

:) vad roligt att folk är så olika. om jag använder mig av den benämning så är jag verkligen en "utekatt". är nästan aldrig hemma, ute å flänger hela tiden..tycker verkligen att det är dötrist att vara hemma. bara när vädret inte vill, då tycker jag om att vara hemma :) inte världens bästa egenskap direkt..men ja :)

2006-10-22 @ 18:56:59
URL: http://priapism.blogg.se
sofia

Hahaha jaa det är konstigt.. men jag kan vara utekatt också, men oftast vinner sängens dragningskraft för mycket. Den är liksom starkare är tyngdlagen!

2006-10-22 @ 20:46:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0