I'm deep enough to realise I'm shallow

När jag läser mitt förra inlägg så tänker jag: Ack ytlighet, ditt namn är Sofia!
Pinsamt att jag....fast vadå egentligen, det var ju inte jag som tittade (förutom med rådjur i strålkastarljuset-blicken) snett och undrade vad vi gjorde där. Fast jag undrade i och för sig vad vi gjorde där...

Idag ringde Isabel och väckte mig på morgonen, så kom hon och hämtade mig så åkte vi till hennes stall och red ut. Jag, som har en ganska taskig inställning till uteritter, hade hur kul som helst och njöt i fulla drag av att det var strålande sol, inte för varmt och inte för kallt. Hästarna var pigga och glada och jag hade Mio (Quel Ami e. Quite Easy)(viktigt), 4åringen. Men han hade lite hosta så vi tog det lugnt, han och jag.

Nu ska jag plugga körkortsteori. GUD VAD SPÄNNANDE!!!

Hej å hå och en flaska med rom.


Kommentarer
Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D

2006-10-15 @ 14:45:59
URL: http://Qarolinew.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0