Heeej!

Ja, jag kan ju säga att det är lite pinsamt att hälsa på kunderna två gånger. När jag egentligen skulle fråga om det var bra så, så sa jag hej igen. Ja. Jag har också lyckats med konststycket att fråga om kunden vill ha kvittot när jag egentligen skulle säga hej. Men det är väl ganska okej att få hjärnsläpp när man säger dessa saker kanske typ 200 gånger per dag. Jaa jag måste räkna på det där, och se hur många kunder man har. Jag tror lätt att det skulle hamna på typ 200/person och dag. Minst. Ja jösses. Jag återkommer med riktig fakta. Som om det verkligen skulle vara någonting intressant, kommer jag informera.

Nu är det kris. Säng-kris. Jag har ingen säng. Nästan. Jag har en 90 säng. 90!!!! Mitt rum ser ut att vara lika stort som Blå hallen i stadshuset. Imorgon löser sig sängfrågan och jag har åter en big bed. Biggare, dessutom eftersom att min förra var 1.60, och den jag kommer att ha i framtiden är 1.80! 20 underbara centimeter som jag belamra med ytterligare fler saker. För bara för att jag har en stor säng innebär det inte att jag sover på hela ytan. Nope, jag sover som i en 90 säng, det är bara det att jag lägger allt möjligt på resterande plats. Typ tidningar, böcker, kläder, och alla mina gosedjur (moget. Alla har namn också, moget igen...), diverse fjärrkontroller, väskor och allt som normalt har sina egna platser, men som sover med mig i sängen.
Och nu vet jag inte vad jag ska göra med sex stycken kuddar i en liten säng. Jag kan ju breda ut dem så jag sover på allihop. Eller sova sittandes. Eller sälja dem. Ge bort till uteliggare. Vad som helst. Och mina gosedjur har blivit förvisade till golvet. Men men, det är ju som sagt åtgärdat imorgon.

Geeeez jag är döden-dö-trött. Måste. Sova. Åtminstone. Ett. Par. Timmar.
Gud vad töntig jag är.

Ciao!


Kommentarer
Oliver

"Och nu vet jag inte vad jag ska göra med sex stycken kuddar i en liten säng. Jag kan ju breda ut dem så jag sover på allihop. Eller sova sittandes.
Ge bort till uteliggare. Vad som helst."

Dagens I-landsproblem ... brought to you live from svartsjö by broli.blogg.se ...

2006-10-26 @ 00:48:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0