Fantasi = 0, zero, zipp, null

TIO FÖRSTA:
Första bästa kompis: Emelie.
Första bil: Men jag har ingen. Än. Den kommer mer körkortet.
Första kärlek: Jag har aldrig varit kär.
Första husdjur: Colliehundarna Dick, och Dicks brother (fantasin var på topp).
Första semester: Schweiz 1987, jag var ett år gammal. Vad jag skulle dit att göra har jag ingen aning om. Hjälp.
Första jobb: Jag gillar inte att jobba...
Första köpta skiva: Jag har ingen aning. Jag kommer ihåg att jag fick massa skivor.

Första piercing: Hål i öronen..Ett i varje.
Första konsert: Men herregud vem kommer ihåg?

NIO SISTA:
Sista alkoholdrycken: Vin eller nåt sånt, som vanligt.
Sista bilfärden: Häromdagen I think..Skjuts hem!
Sista filmen du såg: Lucky number slevin. Otroligt bra.
Sista ringda telefonsamtal: Till Emelie och gnällde. Sen gnällde hon, sen jag igen.
Sista bubbelbadet: Vill inte komma ihåg, så then I dont.
Sista spelade cd: Min "blandat 3" på min Poddsie.
Sista gången du grät: Men jag gråter typ jämt.
Sista måltiden: Lunch idag med Oliver. Pastasallad. Den börjar gå ur kroppen nu, så det kanske är dags att äta igen...

ÅTTA HAR DU NÅNSIN:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nä...
Blivit kär vid första ögonkastet? Se andra frågan.
Varit på tv? Nja...Suttit i publiken och då har jag väl blivit filmad.
Fått ditt hjärta krossat? Det är kroniskt krossat.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
Haft ett one night stand? Men shit vad personligt! Det har väl alla? (Alla tystnar.....)
Busringt till nångång? Ja. hahah det måste man göra oftare!!

SJU SAKER DU HAR PÅ DIG NU:
1. Strumpor (osexigt)
2. Roxy mjukisbyxor (otroligt hett)
3. Vitt linne.
4. Lavendelfärgad zip
5. Gulddiadem (Emmas, mååste tillbaka)
6. Underkläder
7. Men hur mycket ska man ha på sig?? Ytterkläder eller?

SEX SAKER DU GJORT IDAG:
1. Köpt födelsedagspresenter.
2. Jobbat trots intågande sjukdom.
3. Lunchat med Oliver.
4. Upprepat mantrat: det regnar inte på mig...det regnar inte på mig...regnet träffar inte mig...
5. Sovit i två timmar.
6. Lagt in låtar på Ipoden.

FEM FAVORITSAKER (Ingen speciell ordning):
1. Min Ipod.
2. Mina säng.
3. Mina skor. Dom som är fina.
4. Min hoppsadel.
5. Favoritsolisarna från Gucci.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Emelie
2. Isabel
3. Mamma
4. Lovisa och Robin

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör.
1. Plugga klart.
2. Skaffa ett jobb (fy fan) och ha en imponerande samling Jimmy Choo, Manolo Blahnik, Patric Coxskor.

En sak du ångrar:
1. Jag ångrar att jag inte köpte den där klänningen idag. Suck.



Kommentarer
le bunny

Vi är små och vi är söta. Det du! Simma lugnt...hahhahha

2006-10-29 @ 11:24:50
Sandra

Efter detta löjliga tjafs har min åsikt blivit ännu starkare. Jämt detta gnäll om att stockholm betalar för att norrland ska leva för att vi ska kunna jaga med mera varje gång vi driver lite med er.
Därför skulle jag vija se att Sverige delas av vid daläven vid nästa val så ska vi se vad som händer med Södra Sverige.

1. Ni får köpa all vattenkraft dyrt.

2. Ni får köpa all skog dyrt så ni har något papper att torka med er och trä till era övervärderade hus som när räntan nu stiger och tvingar er att sälja till förlust då behöver ni allt virke ni kan få för att bygga trä kojor i kungsan och på gärdet.

3. När oljan tar slut får ni köpa all etanol från jordens nya shejker i Ö-vik som tillverkar bränslet av cellulosa.

4. Ni får betala visum för att använda vår natur för er så kallade skidåkning och för att gå på after ski. Det är ändå stockholmarna som äger fjällanläggningarna så kommer ni inte dit straffar det sig dubbelt.

5. Och ni får dyra lingon till köttbullarna.

Visst ni kan importera från andra länder men gör då det.

Bara lite exempel. Ta det med lite ironi men ärligt talat vi behöver varandra kom inte och säg att ni i Stockholm försörjer oss då blir jag förbannad. Vi bygger landet tillsammans.
Och vad gäller bilkörning så är det vinterdäck som gäller lär er det nångång.
Kanske blir lite mindre kaos då ialla fall.

2006-11-12 @ 17:05:36
URL: http://ssssandra.blogg.se/
Sandra

Läste ditt inlägg hoss Öfverklass Nicoles. Hittade den här sidan. Alla behöver varandra som sagt.;

http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?messageID=312158&tstart=0

2006-11-12 @ 17:07:54
URL: http://ssssandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0