Ett litet frö

Det är inte mycket, men det är mycket, mycket litet...Ett frö av hopp, kanske till och med stolthet har börjat gro i mig. Jag är förmodligen störtlöjlig, men efter att ha jobbat lite ser jag hur mycket grönsaker och frukt folk faktiskt köper. Kålrötter, morötter, rotselleri (vad fan gör man med det), savoykål och palsternackor. Ja jag är väl ganska knäpp, men faktiskt, någonstans tänker jag på hur bra det egentligen är. Vad duktiga alla är.

Dagens outfit: You dont wanna know...
Dagens fundering: Vad fanken ska jag vara på maskeraden??! Prinsessa, sjuksköterska (lite tacky) eller tennisspelar(inna)e? Vem vet?
Dagens feeling: Tristess, oändlig tristess.

Well well. På fredag ska jag hjälpa till att lassa hö. 4 ton. Och vi är typ tre stycken. Lär ju gå undan i och för sig. ("8 hours later......")

Ciao!


Kommentarer
Anonym

Meh! Du sa ju att vi skulle vara rotfrukter! Jag ska vara kålrot och du savoykol! Har du glömt det eller?

2006-10-11 @ 21:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0