Sofia goes Mark Baker

Aha! Jag kan nog tänka mig en karriär som festfixare. Allt handlar bara om vilka man känner. Hehe. Jag insåg att det skulle bli för mycket för mig att ordna med middagen, laga den själv och så. Redovisning:

Problem: Jag vet inte hur man lagar så mycket mat till så många.
Lösning: Be någon annan göra det! Eller rättare sagt: betala någon annan att göra det.

Problem: Hur ska så många komma in på samma ställe när vi går ut?
Lösning: En pappa med stort nätverk, plus en farbror som jobbat i dörren i typ 20 år.

Problem: Jag är värdelös på att fixa mitt hår, och ser oftast bara fet och gammal ut.
Lösning: Boka tid hos frisören samma dag, få en fin uppsättning på köpet.

Problem: Drinkfläcken går bara inte bort!!!
Lösning: Ta en annan outfit, alternativt vänta på att Fanny is bringing the sexy back med hjälp av en klänning i födelsedagspresent som jag önskat mig.

Problem: Hur i fan ska vi få plats?
Lösning: Låna bord, så får vi plats!

Jag have got it all figured out!
Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0