Nostalgi

Ååå vad jag önskar att jag gick i gymnasiet igen! Jag gick i Hässelbygymnasiet, samhällsprogrammet med inriktning media. Jag tycker att det var en väldigt bra skola, med många bra lärare. Jag kan bli så jävla arg på mig själv att jag inte förstod att uppskatta den tiden mer. Jag minns att jag sa att jag aldrig kommer att tycka om den där skolan, att det här var den värsta tiden i mitt liv och att jag aldrig kommer att glömma hur det var.

Har jag glömt nu eller bara sett det i ett annat ljus? Usch jag känner mig gammal.

Ibland får jag hybris och googlar mig själv. Det blir inte så många träffar, mestadels en massa människor som jag delar efternamn med. Men den här länken fanns där, och det var så länge sen jag läste min klass olika uppsatser. Vad dåligt jag skrev. Men ändå, det var dåligt, men det var inte helt innehållslöst, som nu. Vad trött jag blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0