Just one of those things

Ibland är jag så dålig. På riktigt alltså. Sopig. Det också på riktigt. Jag skulle slänga matrester idag när jag liksom välter hela jävla sophinkgrejen. Men faaaaan vet nån hur äckligt det är att plocka upp saker man slängde i typ förrigår!? Åhh jag måste gå och duscha igen. För det måste jag, nu är jag frisk har jag bestämt och ska  (åh kom precis på en frisyr jag ska ha) iväg med Isabel och Fanny (inte systern) först till nåt ställe med några pokermänniskor, sen till Cafét tror jag. Uh. Fast jag har en bra outfit, men inget speciellt, men välklätt. Jag kör med tråkiga stilen. Och jag ska premiärgå mina high heels. Gäller att impregnera (inpregnera? nää det låter fel. Eller?). See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0